fallingsoon.blogg.se

I'm a slut like you

Kategori: Me Life

Jag har kommit fram till att jag är otroligt dålig på att göra det jag faktiskt ska göra. Idag så satte jag mig vid datorn för att skriva på ett hyfsat stort arbete som vi har nu men det slutade med att jag tittade på bilder på facebook istället. Eller specifikt profilbilder som jag genom åren har haft. Det är rätt så kul att se hur många olika hårfärger jag har haft, mindre roligt att se ansiktet bli mindre och mindre runt desto längre bak man går. Men måste säga att jag ändå gillar mitt eget fejs. Åtminstone ifrån vissa vinklar. 
 
Den allra första profilbilden.. Helt otroligt hur dålig kvalité alla mina gamla bilder hade! Bortsett från att den är kornigt som attans och man inte ens ser att jag har en näsa så gillar jag fortfarande denna bilden. Detta är baby-faced Hanna från 2008, precis när hon hade börjat nian..
 
Jag har bytt prfilbild på facebook många gånger under åren, ca 106 gånger om man ska va exakt, och denna bilden la jag upp tio dagar efter den förra bilden.. Aldrig nöjd! Det roligaste med denna bilden är dock inte att jag la upp den så snabbt, och inte heller att man nu verkligen kan se mitt oskyldiga ansikte (och näsa) utan det är min kära vän Ulle. Om ni har träffat henne idag, eller bara sett henne på bild, så är det nog svårt att känna igen henne. Hon var en liten badass (still is) som hade coola hårfärger och sminkade sig häftigt! Jag var sjukt mesig jämfört med henne, och har sett nästan likadan ut sedan jag var liten.
 
Spolar vi då framåt två och ett halvt år till februari 2010 så såg jag ut såhär. Jag färgade håret ett flertal gånger innan detta men det blev till sist svart och jag klippte det kort. Flyttade ner till Skåne och började på ett gymnasium där jag läste fotografi, därav den bra kvalitén på denna bilden. Värt att påpeka är att halsduken jag har på mig har jag själv gjort, tog mig nästan hela nian och jag fick VG i kursen på grund av den. Har fortfarande kvar den och den är awesome. Ni kanske noterade det men här ser man min näsa med!
 
För att jag är så sjukt kreativ och artsy och speciell så hade jag denna bilden som profilbild mellan 24 november 2012 till 9 december 2012. Det är inte alls längde men det är länge för mig, här ska det uppdateras åtminstone en gång i månaden vettni! Skämtåsido (hatar det uttrycket men varsågod) så är jag hyfsat stolt över denna bilden. Jag photoshopade den så att bänken under är svartvit, men det ser ni ju.. Eller hur..? Tror att jag också hade denna som omslagsbild på facebook med. (Nope Hanna! Det hade du inte, du kollade precis och du ljög.) Ps. Man ser inte min näsa i denna, det är skumt *le shifty eyes*.
 
Här tänkte jag egentligen visa min nuvarande profilbild men sen så tänkte att jag kan ju inte säga att jag uppdaterar den ofta och sedan hoppa från 2012 till 2016. Så här har ni en fin fin bild på mitt fejs (och min näsa) från 2014, från den 11 demember om vi ska vara exakta. Jag gick på en 20-års fest som det var maskerad tema på. Jag var.. Gissa vad..? En typ clown. Hade en ascool klänning som svängde ut jättemycket, jag tog sönder vår lampa som stod i hallen precis innan jag gick. Förlåt mamma! Jag tycker att någon jag känner borde ha en maskerad snart, jag vill klä ut mig igen!! 
 
Tadaa!! Mitt nuvarande fejs på fejjan är detta. Om man verkligen kollar på just dessa bilderna som jag valt så ser man att jag har en favorit sida av ansiktet. Tänker inte säga vilken! Ni ser nog.. Återigen så ser man min näsa och det är okej. Har inte riktigt något att skriva om denna, förutom att mina ögon är väldigt blå och jag gillar det. Yey för mig liksom! Och i fall att det inte syns så vill jag påpeka att jag är badass nu för jag har lila hår. Är inte alls lika mesig som jag var när jag gick i nian. Jag är lite modigare idag.
 
 
Förlåt så hemskt mycket om den som snubblade in här inte ville se massa bilder på mig, men det är faktiskt min blogg. Och eftersom jag typ aldrig skriver så kan jag lika gärna skriva något totalt ointressant som handlar om mitt fejs. Nästa gång kanske jag ska skriva om någon annans ansiktsboksbilder. Det hade faktiskt vart underhållande!
 
PEACE OUT!
 
Kommentera inlägget här: