fallingsoon.blogg.se

We're in this together

Kategori: Me Life

Herre jössaness... Det var verkligen länge sen jag skrev sist, eller det var för kanske två veckor sedan så inte jätte länge sedan. Vad har jag hållt på med under dessa veckorna? Jo jag har packat, packat och packat lite mera. För i lördags så flyttade jag från Eslöv upp till Kristianstad. Sjukt va?

Den 28 augusti så flyttade min kära mor till Stockholm och då bodde jag en hel vecka ensam. På fredagen hon flyttade kom bästa Liin hem till mig och vi hade super mysig filmkväll. Eftersom jag har vart riktigt nere för att det händer så mycket som jag inte kan kontrollera så var det verkligen uppskattat att hon kom och höll mig sällis! #sällisieslöv :P
Helgen efter där så packade jag en massa hemma, försökte verkligen att bli färdig med allt (vilket jag inte hann men men). Och sedan på tisdagen den 1 september så började jag högskolan IGEN! Jag kom tidigare på sommaren in på min dröm utbildning, förskollärarutbildningen. Och jag kan med stolthet säga att jag nu läst i en hel vecka! Det är riktigt kul, även fast flytten har stört mitt pluggande lite, och människorna är riktigt snälla. För en gångs skull så det känns det faktiskt som att jag kan göra detta!
Nu i helgen, den femte september, så gick flyttlasset från Eslöv till Kristianstad. Håller på att packa upp men det går långsamt framåt... Det är roligare att blogga och glo på film :P
 
Innan jag publicerar detta så vill jag också tacka de som hjälpte mig flytta. Caroline, Philip och Fredrik är de underbara (och väldigt starka) människorna som hjälpte mig släpa all min skit upp hit. Vet inte vad jag hade gjort utan er! :) Ni rockar! :D
Kommentera inlägget här: