fallingsoon.blogg.se

At night when the world is sleeping

Kategori: Me Life

Jag skrev precis ett inlägg, publicerade det och sen så tog jag bort det på en gång. Saken är att jag inte är säker på om jag vill att folk ska veta det jag skrev om, känns inte som att någon kommer förstå.. Sen så var det inlägget också väldigt konstigt, förvirrande och hackigt. Det var korta meningar, vilka allihopa hade mening för mig. Kändes skönt att få det nedskrivet även fast ingen kommer läsa det, det finns inte ens kvar längre..
 
En uppdatering av vad som försegår i mitt liv kanske är passande nu? Jag har fått erbjudande att gå på visning av TVÅ av fyra lägenheter som jag intresseanmält på. Sjukt spännande ju!! Ska ringa imorgon och fixa så att jag kan åka och se båda, och samtidigt se Kristianstad. Kommer bli en spännande vecka nästa vecka för då får jag reda på om jag kommit in på den utbildningen jag vill gå! Exciting! 
Kommentera inlägget här: